domingo, 18 de febrero de 2024

Sopar de tardor II

 Menu


Aperitiu-Cocktail

Frivolitats-Savouries


Amanida de ventresca de tonyina a l'oli de tòfona


Turnedó de rap a la tinta de sèpia i blat


Magre de galta de vedella amb fetge-gras


Sorbet de pera i pinya


Tarta de cassís

***

Vins:

Heretat Vall Ventós, Penedès Blanc

Barón de Oña 95, Rioja Negre

Agustí Torelló Brut

Aigües minerals

Cafè -Licors 

HOTEL RESTAURANT EMPORDÀ- Figueres

------------------------------------------------------------------------------------------------------

I jo ¿com estic? Bé, diria. ¿Bé? 

Em vaig descobrint a poc a poc una personalitat nova, una

manera de fer nova que a vegades em sorprèn. 

Em miro com un entomòleg mira un insecte. M’estudio. M’analitzo.

Assajo rectificacions, fintes, designis. 

La tasca és seductora. Aquest d’ara també sóc jo. Ni més ni menys

que abans...

“Obertura catalana” primer volum de memòries. Miquel Martí i Pol ( 1988 )


Aquí on brilla el mar i bufa fort el vent...

2 comentarios:

Carme Rosanas dijo...

Ens anem descobrint sempre, som nous i som els mateixos. Les circumstàncies canvien i nosaltres també.
Anem fent… en aquests moments, com dèiem, sense tants sopars com en altres èpoques.
Una abraçada, Pere.

sa lluna dijo...

La capacitat de sorprendre'ns, encara ara, és el que ens fa sentir més vius.

Aferradetes, Pere.