lunes, 20 de septiembre de 2021

Converses a la Rambla de Figueres


Qui són aquesta parella? 
Sempre que passo per la placeta baixa de la Rambla em pregunto qui són, què fan, de què parlen.
Cent anys potser d'amor, cent anys observant les nostres vides de dia i de nit.
Han vist de tot, en temps de pau i de guerra. Gent amunt i avall, treballadors matiners, pagesos de mercat, estudiants enamorats, passejants de diumenge.
I de nit en silenci, quan només passegen les ombres, s'abracen. No com ho farien un pastor i una sirena sinó com un home i una dona.
Si no us ho creieu ... veniu a mitjanit a fer un tomb a la Rambla.
 

2 comentarios:

Carme Rosanas dijo...

Doncs jo sí que m'ho crec, perquè m'agrada creure-m'ho. M'agrada aquesta màgia que transmet el teu relat.

Però potser, igualment, vindré, algun cop, a mitjanit per a comprovar-ho.

Bona tarda, Pere.

sa lluna dijo...

A Figueres passen coses molt màgiques, ho sé molt bé. 😉

Aferradetes, Pere.