miércoles, 23 de mayo de 2012

Els meus Liebster Blogs


Galionar ha tingut la delicadesa de concedir-me un dels seus Liebster Blog Award, li agraeixo de tot cor i encara que em fa una mica de vergonya ho accepto perquè a més ningú m'havia donat mai un premi.
Ara jo he de triar cinc blocs, que han de tenir unes característiques determinades, i premiar-los com els meus Liebster Blogs.
Això és molt difícil, no m'atreveixo a escollir perquè conec molts blocaires que s'ho mereixen i no vull quedar malament amb cap d'ells.
Però si m'ho permeteu vull concedir el Liebster Blog a tots els blocaires que escriuen fa temps i no els llegeix ningú, als que gairebé no tenen seguidors, als que ningú comenta res.
Perquè escriure és meravellós, escriure per un mateix és ser feliç, t'ajuda a conèixer-te. Un dia  entra algú, fa un comentari i saps que t'han llegit, això et dóna una empenta i tires endavant més content que mai.
Hi ha blocs creatius, brillants, que t'ensenyen, que et fan companyia, d'autoajuda, tendres, entranyables, dolentíssims, innocents, de mal gust, d'amistat; tots tenen un mèrit extraordinari.
Sempre dic que escriure un bloc és aprendre a llegir-te a tu mateix.
Blocaires anònims, solitaris, manobres de la paraula ... vosaltres sou els meus Liebster Blogs!
A més us regalo aquesta romàntica cançó de Michel Sardou: "Jo t'estimaré".


Jo t'estimaré
com ningú ha gosat estimar-te
com m'hagués agradat tant... ser estimat.

10 comentarios:

sargantana dijo...

felicitats per el reconeixement
si senyor!
i per la manera que ha decidit fer-ho
i tant que un blog sempre es per un mateix, pero quans els altres li donen vida i li fan companyia..encara millora
molt encertat

petonets

Carme Rosanas dijo...

Enhorabona, Pere... m'encanta la teva dedicatòria.

Escriure sempre és fantàstic! Encara que sigui per un mateix... i tots hem començat escrivint per a nosaltres mateixos. Quan arriba el primer comentari és un regal! I evidentment quan n'arriben molts són molt regals i acompanyen i enriqueixen i fan feliç.

Sí senyor has tingut una molt bona idea!

Gerònima dijo...

"manobres de la paraula"
:)
M''agrada.

sa lluna dijo...

Un premi ben merescut, pel mateix que
has dit, perquè un aprèn a conèixer-se
a través dels seus escrits, els pensaments
més profunds, els moments més assenyalats,
fins i tot aquells petits detalls que per a cada un
tenen la seva importància ...per tot això i més...
enhorabona Pere!
Una aferrada.

Francesca dijo...

Mai n'havies rebut cap, de premi? no pot ser!! Bé per la Galionar.
Per cert, ja no vols només que somrigui?

novesflors dijo...

Felicitats. Ah, una bona pensada, la teua.

Galionar dijo...

Caram, Pere, amb aquesta entrada teva constato una vegada més que, a algunes persones com tu, l'elegància en les formes les acompanya sempre, sempre. Després d'escoltar la commovedora cançó i llegir les teves paraules, només puc dir que bravo per la teva iniciativa!
Sí, escriure un bloc és aprendre a llegir-te a tu mateix, i aprendre també a llegir els blocs dels qui et llegeixen.
Una forta abraçada!

Joana dijo...

Doncs Felicitats a tots els escollits!
Anar descobrint blogs és anar-se descobrint un mateix...

PS dijo...

"Sempre dic que escriure un bloc és aprendre a llegir-te a tu mateix."

Una veritat com un temple.

Felicitats dobles Pere, pel premi i per la bona pensada que has tingut en repartir-los.
Bon dia, entre calitjós i blau!

Anónimo dijo...

Això va ser una mica de matèria interessant. Gràcies per publicar-lo.