sábado, 28 de mayo de 2022

Pinzellades LXX (Estrella de la carretera )

Emprenc el vol a trenc d'alba, quan el sol surt de la mar.
Pujant ràpid cap al cel pel camí de les estrelles.
Fujo covard i cansat, d'un país desgavellat, d'un fracàs, d'un desencís.
Però mirant enrere em veig allà baix tan sol, tan trist, que no puc anar més lluny i he de tornar a casa.
Com un somni ...

I mentre escoltava "Highway Star" de Deep Purple, traduint la seva lletra a la meva manera, baixava planejant lliure sense fer soroll.
Com un pardal...

"Ningú pot atrapar a la meva noia
La conservaré sempre
Ningú tindrà a la meva noia
És al meu costat en cada corba
Oh, és una màquina, ho té tot
M'agrada com mou la boca
Controla el seu cos, controla tot
La vull, la necessito, la sembro
Si! m'excita
Bé, agafa't fort
Sóc una estrella de la carretera ... "

2 comentarios:

sa lluna dijo...

Si ets capaç de somiar, no està tot perdut.

Feia estona que no escoltava a Deep Purple, gràcies!.

Aferradetes, Pere.

Carme Rosanas dijo...

Em sembla que tots estem una mica així, Pere, però no deixem de somiar mai.

Bon cap de setmana!