domingo, 13 de junio de 2010

Bachata

Oleo de Manel Anoro."Radio Bachata"

En esta aburrida, gris y lluviosa tarde de domingo contemplando este cuadro de Manel Anoro me he acordado de un baile de origen Dominicano: la Bachata.
Es una mezcla de bolero, cha cha cha, merengue...¡Es una fiesta, es un estilo de música, es una forma de bailar, es la Bachata!
Con tanto IRPF IBEX ICO SS PIB IPC PSOE PP ERC CiU IU PNV Gaza FCB RM Irak BP Low-Cost IVA Ajuste Austeridad Bulli Fusion Pension INEM CEE IAE IBI...me estoy estresando un poquito y he decidido que mañana saldré a la calle Arquímedes en busca de una academia de bailes latinos para aprender salsa.
A lo mejor nos da tiempo a convertir la verbena de San Juan en una fiesta de Bachata, un mestizaje de agua de Valencia, coca de crema y cha cha cha.




Para mis amigos Magda y Tomy que nos obsequian cada año con una verbena de San Juan entrañable y maravillosa.

14 comentarios:

ROSA ARAUZ dijo...

Vaya baile nos hemos pegado Pere. Me encantó.

Besos y Mucha Luz

Si te apetece visita mi nuevo Blog es donde tengo instaladas mis metáforas.

http://espumasdetiempo.blogspot.com

Joana dijo...

M'apunte a la batxata, tot i que el desastre pot ser d'aupa. ja ho vaig fer una vegada i no hi havia manera de seguir el passos. A veure si ara ho aconsegueixc.

Molt alegre el video, ja vénen ganes de ballar, ja.

Carme Rosanas dijo...

A ballar, doncs, Pere, tot i que jo sóc bastant desastre! Tot és posar-s'hi!

novesflors dijo...

Un quadre engrescador de vida i colorit. M'agrada.

Rita dijo...

M'encanta el quadre amb tant color i aquesta música tan alegra i sensual. M'apunto a ballar! :-)

Striper dijo...

Potser vindre jo i tot.

Vida dijo...

Em tem que si intentàs fer el que fa aquest monument acabaria amb un "latigazo cervical", però m'ha agradat molt fer de voyeaur. Els balls llatins són impresionants i la nit de Sant Joan també. Molta sort...

GURMET dijo...

La bachata, bona coca i nona companyia..

Clara dijo...

M'agrada moltíssim el quadre!

pilar esparducer dijo...

Viva el agua de Valencia, el baile y los amigos.

montse dijo...

Que continuí el ball i la festa fins que el cos aguanti.

Salut!

Eli dijo...

Quina sensualitat...
Ja m'agradaria a mi.. saber-n'he una mica...Jo més aviat semblo que trepitji ous...!!! je,je,je
;-D

Anónimo dijo...

una de les coses mes bones que he vist a la tele ha estat el Concurso de Bachatas que cada dia feien a la TV Dominicana. Era entre programas i duraba 2 o 3 minuts, Sortia cada vegada una parella diferent(de 25 a 200 Kg de pes, no importava, gent del poble) i ballaven una Bachata. Va durar anys.

Anoro

Pere dijo...

He començat les classes de Bachata i estic una mica desanimat, aquest ball és molt difícil i la professora no s'assembla a la del vídeo ...
Benvolgut MANEL ANORO veig que tens amplis coneixements de la Bachata i ara entenc com has pintat un quadre tan bonic.

Bona nit a tots i gràcies pels vostres comentaris.