viernes, 7 de mayo de 2010

Como un mar


Me enamoré de la mar, del sabor del mar, del olor a mar.
También me enamoré de ti, de como sabes, de como hueles cuando sales del mar.
Eres como un mar inmenso, a veces tranquilo de golpe violento, un mar de tempestad.
Me abrazas como el mar, me ahogas como a la arena, vas y vienes como las olas.
Respiras a mar en las noches tranquilas y suenan tus espumas como caracolas.
Si un día te alejas con una marea, seguiré tu rastro como Pulgarcito recogiendo peces y me iré contigo...nadando.
Y si llego a marinero viejo, de tu mar ansioso, siempre te estaré esperando sentado en el muelle de la bahía...

9 comentarios:

Carme Rosanas dijo...

Quin mar més bonic, Pere, sembla que deu fer de bon esperar.

Bona nit!

Striper dijo...

Bonic mar, bonic post..Bob dia Pere.

Rita dijo...

Ser el mar d'un vell mariner és el millor que et pot passar.
Bon dia, mariner!
Petons!

Vida dijo...

Preciós.

ROSA ARAUZ dijo...

¡Qué lindo Pere! Cuánta sensibilidad, me encanta.

Besos salados desde mi Atlantico.

Joana dijo...

Quin mar més apassionat i romàntic. Que reste tranquil i quiet amb bon mariner!!! Però ja saps, si hi ha tempesta nades contra la corrent, que sempre ens podrem salvar d'un bon naufragi.

Molt bonic! M'encanta, el video, també com tots els que ens regales.

Bona tarda, mariner.

La sirena vermella.

Calpurni dijo...

N'hi ha tantes coses de les que enamorar-se!
Enamorar-se del mar i d'"ella" són dos bones opcions.

Clara dijo...

Preciós el poema.. i preciós el mar! I sempre hi ha algun port a on esperar..

Mercè Estruç Faig Clic dijo...

Pere, no has pensat que potser ella i el mar son el mateix element que penetra dins teu en forma de gran amor?