domingo, 8 de abril de 2018

Pinzellades XLIII ( Joc literari )


Va saber de l'existència d'una campanya que consistia a alliberar llibres de contes i relats en llocs públics per tal de fer arribar la literatura a la gent del carrer.
Com que era un personatge amb molta imaginació no se li va acudir res més que comprar una caixa de rotlles de paper higiènic a Mercadona i escriure-hi tot el text de l'Odissea i del Quixot.
El treball va ser llarg, penós, però finalment reconfortant. Tots els lavabos de bars i locals públics del carrer Arquimedes es van omplir de textos amb històries meravelloses i apassionants i al final el temps va donar la raó al nostre peculiar protagonista, ara diuen:

No hi ha lector més culte
que el caganer
sens dubte!
 

5 comentarios:

Helena Bonals dijo...

Un blog és una mica com un rotllo de paper de water. Molt ben trobat!

Galionar dijo...

He he he, els lectors devien poder llegir per tots els ulls i ulleres del cos humà! :)
Saps una cosa? de petita un dia se'm va ocórrer, agafar un rotlle de paper higiènic amb la intenció d'escriure un llibre (tenia 7 o 8 anys); era l'època del Elefante, aquell tan raspós. La bronca que em va caure per part de mons pares va ser monumental! No hi vaig gosar mai més...
Bon vespre, Pere!

Carme Rosanas dijo...

M'has fet riure, Pere.
Amb el paper higiènic d'avui en dia tan tovet deu ser difícil d'escriure-hi a sobre. Segur que el del Elefante devia anar millor (per escriure, per eixugar-se, no)😜

Bona nit i bona setmana!

montse dijo...

M'agrada, aquesta acció revolucionaria de culturitzar-se sense IVA.

novesflors dijo...

ha,ha,ha... Em faig ressò de la reflexió d'Helena.