sábado, 23 de agosto de 2014

La teta que os falta


Un curtmetratge dirigit per César Ríos Aguilar: "La teta que os falta".
Treball que va ser produït gràcies a la Federació Espanyola de Càncer de Mama. Intervenen Beatriz Rico, Elena Martín, Mónica Aragó, Rocío Muñoz, Myr Garrido, Albert Coma, David V. Mur, Ismael Martínez i Patxi Freytez.
Fa un any vaig poder veure aquest curt, em va impressionar la manera com descriu l'escena i sobretot el missatge positiu que ens deixa.
Fins ara no l'he pogut penjar perquè estava protegit.



6 comentarios:

Sergi dijo...

He vist el curt i em quedo més amb el missatge de normalitat que es dóna, per sobre del rebuig d'alguns i del tabú de les altres, els que ho viuen amb normalitat per mi són els autèntics protagonistes. Després està el tema de la lluita contra el càncer, però crec que la superació dels prejudicis és més important.

Fedora dijo...

A mi també em va agradar molt quan el vaig veure, també fa 1 any. A les dones sempre sembla que ens manca alguna cosa, quina cursa més esgotadora cap a la perfecció.
Bona nit, Pere.

Galionar dijo...

Hola Pere, és d'agrair que plantegis un tema com aquest al teu espai; la normalitat, i tant que sí, però cada persona és un món, i així com hi ha homes que ho accepten perquè entenen que l'aparença externa no és el més important, també hi ha qui demostra un rebuig ben poc dissimulat... I també hi ha dones prou fortes com per acceptar-se, prioritzant el triomf de la vida per sobre de qualsevol altra qüestió, i n'hi ha d'altres que el rebuig d'algun home les fan enfonsar elles mateixes en una espirall d'absència d'autoestima que els condiciona la resta de la vida...
Una forta abraçada, amic!

PS dijo...


Gràcies Pere!

novesflors dijo...

M'ha encantat. A veure si som capaços d'estimar persones, no solament cossos.

Unknown dijo...

Aquest bloc m'agrada molt